maandag 26 juli 2010

bijna op vakantie

afgelopen zaterdag is de caravan hier geparkeerd.
ik heb nog een week te gaan voor we op vakantie gaan naar limburg.
ik heb nu dus een hele week de tijd om de boel in te laden.
maar me dochter had al de ongeduldkriebels en die begin ik nu toch ook wel te krijgen.

vanochtend eerst maar eens de spullen van zolder gehaalt.
ff alles nakijken en dan gelijk maar er uit halen wat we echt niet mee hoeven te nemen.
vorig jaar had ik het bij maar werdt niet gebruik.(zul je zien neem je het niet mee zou je het dan wel kunnen gebruiken)
nog even snel afsoppen of afwassen en hup...alvast naar de caravan.
als je dan zo bezig bent dan wenste je in stilte dat je er al was.
heerlijk onder de appelboom met een koppie koffie en een boek.
kind naar de stal,paarden borstelen of er op rijden.
heerlijk...ja,ik begin nu toch wel een beetje af te tellen.
maar ja,we gaan zaterdag pas.
niet alles kan nu al.
kleding en boodschappen dat zal nog ff moeten wachten.
maar verder zijn we er eigelijk wel klaar voor.

heerlijk 10 dagen genieten in limburg.
op en boerencamping waar de kinderen de boer mogen helpen met de paarden,ezels,konijnen of schapen.
de koeien daar kunnen ze niet bij of er moet een koei zijn met kalfjes.
die staat dan gewoon in de stal en mogen de kinderen de nieuwe aanwinst bewonderen.
vorig jaar hadden we een nacht veel lawaai van zo een koei,s'morgens bleek dat ze die nacht 2 kalfjes had gekregen dat is dan toch wel weer leuk om mee te maken.







tot het volgende blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...