donderdag 22 juli 2010

ergens gaan beginnen.

al een tijdje liep ik rond met het idee om een weblog te gaan maken.

al die verschillende dingen via internet die je hebt,hyves,facebook,netlog en wat hebben we nog meer?

het idee kwam bij me gewoon 1 weblog te maken en dan bij de op andere acounts een verwijzing te plaatsen naar die ene weblog.

nou,nu heb ik dus de stoute schoenen maar eens aan getrokken en heb er een begin voor gemaakt.


wie ben ik eigelijk?

ik ben linda en kom uit zeeland.

een alleenstaande moeder met een dochter van 8 jaar.

ik heb wel een vriend maar heb nog geen behoefte om me weer te binden of samen te wonen.

ik wil eerst genieten van de tijd die ik voor mezelf heb en leuke dingen met me dochter ondernemen.

ik deel een woning met me vader van 76 jaar,en ook al leeft ieder zijn eigen leven is het zo samenleven ook zijn voordelen heeft en gemaak.

me moeder is overleden toen ik nog maar 12 jaar was.

dat heeft best een grote inpact op me gehad maar met de jaren heb ik het een plekje kunnen geven.

om nu gelijk al me levensloop te vertellen is wat veel maar mogelijk dat er in volgende blogs wel iets meer van naar voren komt.


zo...nu weet je iets meer over mij.

de rest is voor later(misschien)

waar over ik ga bloggen? nog geen idee.

er is genoeg om over te schrijven en me dochter zorgt wel voor de nodige leuke momenten om leuk leesvoer aan te leveren.


me eerste blog is nu dan hier.

nog niet veel maar er komt heel gauw meer.


tot blogse...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...