zaterdag 24 juli 2010

harry potter




ik mag dan wel 37 jaar zijn maar ik ben gek op harry potter.
de boeken,allemaal gelezen en de delen die verfilmd zijn heb ik allemaal en meerder keer gezien.
heerlijk zo een eigenwijze toverende puber.
nu is er dus ook lego harry potter jaren 1-4.
die wilde ik best graag hebben en niet alleen ik maar me dochter ook.
dus met zij twee zitten we via de nintendo ds samen te gamen.

ik heb de game al rond gespeeld,dat wil zeggen ik heb de jaren al doorlopen maar nu komt het dus.
je kan de game weer van voor af aan gaan spelen omdat er in de eerder jaren dingen waren die je niet kon spelen omdat je de spreuken die je daar voor nodig heb nog niet kende.
plus dat ik nu ook merk dat je door je game te herhalen ook nieuwe dingen tegen komt.
zoveel mogelijk punten verdienen,sorteerhoeden zoeken en rode blokjes.
hoe meer je die heb hoe hoger je score.





in dit spel zijn de eerste 4 delen verwerkt.
- de steen der wijzen
- de geheime kamer
- de gevangene van askaban
- de vuurbeker
tussen ieder speellever zijn leuke filmpjes te zien van harry potter in legostijl.

tot het volgende blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...