donderdag 29 juli 2010

vakantie

zo,nog ff een blog voor we op vakantie gaan.
we zijn er helemaal klaar voor en nu maar hopen dat het weer ook mee zit.
zaterdag gaan we rond 8 uur weg.
ik kan met een gerust hart weg.
me vader is gewoon thuis en zorgt voor de hond en de katten.
erg vindt hij het niet,voor hem is het ook een soort vakantie.
gewoon thuis maar tijd voor zich zelf.

morgen nog de boodschappen halen voor het weekend.
niet te veel want de koelkast is niet erg groot.
en de kastjes ook niet maar genoeg om tot maandag te kunnen overleven.
voor de campingmenu's doen we makkelijk,bbq of één-pans gerechten.
want ik ga me niet te veel uitsloven tijdens de vakantie.

het nodige leesvoer hebben we ook mee.
heerlijk genieten straks onder een boom met koffie en een boek.
voor me dochter hebben we doe-boeken gekocht.
niet dat ze er veel in zal doen,die is vast de hele dag in de stallen bij de paarden.
maar je moet toch iets achter de hand hebben voor als we een een dag regen hebben.

we gaan ook nog dagjes weg.
dagje maastricht en een dagje naar het gaia dierenpark in ridderkerk.
en verder zien we nog wel wat we gaan doen.
er zal dus genoeg te bloggen zijn als we terug zijn.

voor het volgende blog zal je ff moeten wachten dat wordt pas na 13 augustus.
maar toch...tot het volgende blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...