dinsdag 24 augustus 2010

berouw komt na de zonde

waarom krijgen mensen pas in de gaten wat ze hebben gedaan achteraf?
in een kwade bui worden dingen gezegt en gedaan en als dan het moment er is dat ze dat gene wat ze toch wel heel dierbaar is kwijt zijn of kunnen kwijt raken dan komen ze met hangende pootjes terug.
de nodig veronschuldigingen en belooftes worden dan afgedraaid.

omdat je anderhalf jaar ook niet naast neer kan leggen in een keer.
ben ik dan misschien de goedheid weer die hem dan de kans wel wil geven om te laten zien dat hij het echt meent en spijt heeft.
wel voorop gesteld dat ik me nergens meer verplicht toe voelt en dus mezelf ook niet als gebonden meer wil beschouwen.

het schijnt dat vrouwen er heel goed in zijn een man door het stof te laten gaan als ze een fout zijn begaan daar tegen staat ook weer dat mannen heel goed kunnen liegen om te krijgen wat ze willen.
ik las dat ergens op internet.
ik voel me daar absoluut geen uitzondering op en heb voor me zelf dan ook simpel weg de doelstelling: bewijs maar dat je het waard ben.

intussen wil ik gewoon genieten van me tijd.
doen wat ik leuk vindt,omgang met wie ik wil en verder wel zien wat er nog op me pad kruist.
de tijd zal het leren of het gelijmt kan worden want het heeft me toch wel heel diep geraakt dat het zo uit de klauwen heeft kunnen lopen.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...