zaterdag 21 augustus 2010

kan raar lopen

wat kan het toch raar lopen in een mensenleven.
waren we een week of twee terug nog op vakantie,ik,me dochter en me vriend.
was het van de week lettelijk oorlog tussen hem en mij.
waar over doet er niet toe,dat is prive.
maar na voor zeurmuts en ik heb voor niemand wat over uit gemaakt te zijn was het bij mij de druppel.
de discussie kreeg een wending die totaal niks meer te maken had met "houden van.."
en dan kom je voor jezelf op het punt dat je moet kiezen.
we hadden al vaker de nodige discussie's gehad maar deze was de druppel.
toen hij begon te dreigen met als jij het niet doet maak ik het uit,was ik hem een stap voor,op deze manier zet ik er een punt achter.

oke,het laat me niet koud.
we waren anderhalf jaar samen en we hebben ook hele goeie tijden gehad.
het is op het moment een beetje een mix van emotie's wat door me lijf gaat.
ogen rood en pijnlijk van het janken,tisseuse zijn op,foto's verscheurd van woede.
ach,je snappen wel wat ik bedoel.
nee,deze wending was toch wel koud en harteloos.
maar ik hou mezelf wel voor dat het echt het beste is.
vroeg of laat zou het toch wel stuk gelopen zijn.
we waren het zelfde maar ook weer zoveel verschillend.

ik mag mezelf ondanks een rotweek niet ongelukkig noemen.
klinkt misschien raar.
maar de grootste liefde van mij heb ik altijd nog.
en dat is me dochter.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...