maandag 16 augustus 2010

we zijn weer thuis



zo we zijn weer thuis!
12 dagen op vakantie zit er weer op.

zaterdag 31 juli zijn we weg gegaan,we hadden wel wat ophoudt.
een van me katten was op de caravan gaan zitten en vertikte het om er af te gaan.
toen die er eindelijk af was konden we dan gaan.
rond 1 uur waren we op de camping in limburg.
daar was het plekje zoeken(onder een boom)en de voortent opzetten.

wat hebben we verder gedaan:
zo:naar de zwarte markt in brunssum.
ma:winkelen in vaals.
di:ben ik met me dochter gaan wandelen. we hadden alleen het verkeerde pad genomen
en dus een klein beetje verdwaalt maar gelukkig met dank aan andere wandelaars
de goeie weg terug weer gevonden.
de foto hier boven is genomen tijdens onze wandeltocht.
wo:naar gulpen. beetje rond neuzen en winkelen.
do:zijn we naar een van cranenbroek-winkel in brunssum geweest.
vr:naar het drielandenpunt in vaals geweest en s'avonds rond 23.00 naar de
nachtvlinder kijken.hoewel de vleermuizen leuker waren.
die kwamen op het licht af die aan was om die nachtvlinder te lokken.
za:boodschappen gedaan en s'avonds lekker bbq.
zo:lekker niksen,tijd om te lezen.
ma:naar het gaiapark in ridderkerk.
een mooie dierenpark. de foto hier onder is daar genomen.
het aapje waren zo dichtbij dat je ze kon aanraken(maar dat mag dus niet)


di:naar maastricht,daar is een oude speeltuin,fort willem.
me dochter kon daar lekker spelen.
wo:naar valkenburg. daar zijn we naar de grotten geweest.
en tegen de avond hebben we de voortent alvast ingepakt.
do:we gaan weer naar huis. rond 3 uur waren we weer thuis.

zo nu hebben jullie een beetje een idee hoe me vakantie was.
we hebben best veel gedaan dus ik kan onmogelijk dat allemaal bloggen.
via www.scoozie.hyves.nl kom je op me hyves,klik op foto's en ga naar het album
vakantie limburg 2010,daar vindt je nog wat foto's van de vakantie.

op vakantie gaan is leuk maar ik ben toch ook weer blij terug thuis te zijn.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...