zaterdag 9 oktober 2010

drukke tijd

phfff...vandaag een beetje rust in huis.
de laaste week nog al wat drukjes gehad met van alles te regelen.
en ik hoop dat al het werk niet voor niks,dat zou erg balen worden.

me dochter haalde in de tussen tijd nog een stunt uit die ik niet kon waarderen.
nep-ziek zijn omdat ze geen zin in school had.
dus die hebben we even op d'r punt gezet door huiswerk aan de juffrouw te vragen.
en op de woensdagmiddag toen ze buiten wilde spelen dat te laten maken.
deze stunt van mij kant kon zij weer niet waarderen maar wist wel gelijk hoe het er voor stond als ze zou doe als of ze ziek is.

me me verhaal schrijven gaat het even wat rustig aan door alle drukte.
genoeg ideeen maar geen tijd om het uit te werken dus korte memo schrijven zodat het idee niet verloren gaat en later kan worden uitgewerkt.
ik hoop volgende week toch er voor te kunnen gaan zitten om het uit te werken.

en zo racen we van het een naar het ander.
dit weekend even niet,we doen het rustig aan.
vanochtend uitgeslapen en vanmiddag tijd voor mezelf,vanavond is er een film kung fu panda en die ga ik samen met me dochter kijken.
frisdrank en chips erbij en lekker rustig met zijn twee genieten van een avondje voor de buis.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...