maandag 18 oktober 2010

ongevraagt

de laaste tijd zit ik voor me eigen gevoel niet echt lekker in me vel.
zo veel gebeurd en niet altijd even positief.
als ik daar aan denk dan voel ik me niet echt happy.
kan het ook niet goed uitleggen,het is een gevoel wat ik heb.

me hoofd tolt soms om van al de gedachtens die er door heen schieten.
goede dingen maar ook slechte dingen.
een gevoel van blijdschap veranderd dan soms weer om in een gevoel van pijn,verdriet,een gevoel van verraad.
heen en weer gegooit tussen liefde en haat.
er gebeurd van alles rond me heen en ik sta er ongevraagt tussen in.
ik voel dingen die ik niet wil voelen en ik denken aan dingen waar ik niet aan wil denken.
kortom: door al die dingen voel ik me een klote.
en heb geen flauw idee hoe er mee om te gaan of wat er mee te doen.
met je rug tegen de muur en geen vluchtweg in de buurt.
ik voel me gevangen in me eigen lichaam.

ik probeer me los te maken van al die dingen.
neem tijd voor mezelf,luister naar muziek.
werk aan me boek,soms komen de ideeen midden in de nacht en schrijf ze dan gelijk op voor ik ze vergeet.
plan uitstapje met me dochter naar de bioscoop.
en lees een boek in 3 dagen al uit.

me lichaam voelt moe en toch kan ik de slaap niet vangen voor me rust.
draaien keren en licht weer aan met me boek opschoot schuiven we de nacht weer een stukje door.
ik zou het willen uitschreeuwen tegen mensen,heb jullie nu je zin!
maar ik kan er niks aan doen,ik sta er ongevraagt midden in.

tot het volgende blog......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...