donderdag 21 oktober 2010

tegenvaller

erg balen vandaag.
ze zouden vandaag gaan beginnen aan de werkzaamheden aan het huis.
vervanging van ramen en kozijnen,nieuwe deuren enzo.
de boel zo veel mogelijk aan de kant,me bed en dat van me dochter moest uit elkaar anders konden ze er niet goed bij.
geen probleem,we slapen wel een nachtje op de grond.
vanochtend om 7 uur er uit want half 8 zouden ze er zijn.
dus niet!helemaal niemand.
rond half 9 wordt er gebelt,wegens te veel zieken bij het bedrijf zijn de werkzaamheden aan het huis uitgesteld tot maandag,sorry voor het ongemaak.
oke kan gebeuren maar ik ga dus echt niet de bedden weer in elkaar zetten om ze vervolgens zondag weer uit elkaar te halen.
laat maar effe zo,we slapen wel op de grond,het is net kamperen.
wel even balen maar goed het is niet anders.
ik weet nu al dat me dochter hier niet blij mee is,ze was al opstandig voor dit ene nachtje en er komen er nu dus nog eens 4 nachtjes bij.
als goedmakkertje is misschien de opsie,matras tegen de muur en je heb een mooie open ruimte waar je lekker kan dansen op de muziek van justin bieber (ja ook me dochter heeft de vlinders van justin te pakken).
hoe dan ook we moeten nog even geduld hebben voor we de boel weer vernieuwd hebben.
en hopen dat het weer dan ook mee wil werken,geen regen is toch wel een aangenaam
voordeel.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...