woensdag 10 november 2010

geen geluid

sinds gisteren heb ik last van me keel.
niks bijzonders,tijd van het jaar is er weer voor.
was het eerst als of ik klonk als een krijzende heks,had ik ook niks aan want halloween is al voorbij.
bij ieder woord wat ik er uit krijste liep me dochter te giegelen,het klonk zo grappig,zelf vondt ik het een stuk minder grappig.
zij vondt het wel amusant en probeerde het geluid na te doen,dat was dan weer wel grappig.
hoewel? na 2 of 3 woorden schoot ze weer in de lach.


vandaag een ronde verder.
geen krijzende heks meer maar stem die op sommige momenten niks geen geluid laat horen.
een slechte versie van playback waarbij de cd stukjes overslaat.
slechte download zullen we maar zeggen.

en wat wordt het morgen?
komt er dan geen geluid meer uit en moet ik met pen en papier aan de slag?
slik me nu zot in de keelsiroop en de verzachtende keelsnoepjes worden ook aardig weg gewerkt.
laten we hopen dat het snel over is want me dochter die lacht zich rot op het moment.
mama heeft geen stemgeluid dus leuk doelwit om voor de gek te houden.

tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...