dinsdag 9 november 2010

prettig weekend!

ken jij ook dit reclame spotje van gall&gall?



gisterenavond(maandag)is echt een tv-avond voor mij.
csi en bones,heerlijke serie's.
tijdens de reclame kwam deze spot voorbij.
mafkezen! het is maandag,het weekend is net weer voorbij en dan komt er zo een reclame voorbij.
ik heb geen last van maandag-blues ofzo maar dit is toch wel erg bezopen.
dat nou tegen het einde van de week die reclame voorbij komt maar zo op maandag...,
wordt je wel erg vroeg al een prettig weekend gewenst door de drankhandel.
dus van achter mijn pc wens ik je een fijne week en mag die spot naar iets later in de week van mij verschijnen.


tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...