dinsdag 16 november 2010

stembanden ontstoken

hoe kom je er aan? geen idee maar heb het wel.
of liever gezegt begin er van af te raken.

vorige week werdt ik wakker met een geluid als een ouwe heks.
wat me dochter ook nog zei,ze had te grootste lol als ik wat zei.
het werdt echter niet veel beter en vrijdag toch maar ff naar de dokter toe.
omdat me stem het toen afliet weten en het geluid meer fluisteren was belde me pa maar even voor me op.
goed,daar naar toe,mond op en met zo een spatel en een lichtje schijnt die man me strot in.
ontstoken stembanden.
geweldig,heb ik weer.ben geen zangeres of zo dus de grote vraag hoe ik er aan kom blijft een raadsel.

oke,wat medicijnen en weinig tot niks zeggen. dan kunnen de stembanden wat tot rust komen.
ja hoor,erg leuk.
hallo,ik heb een dochter die de oren van je kop af kletst en vraagt.
maar goed we doen wel een poging.
en dat is redelijk gelukt,hoe wel me dochter er nog iets lol aan had vondt ze het ook wel erg dat ik dat had.

we zijn nu weer een paar dagen verder en me geluid begint weer iets normaler te worden.
oke,klinkt nog een beetje als een ouwe krakende lp maar ik kan me zelf weer verstaanbaar maken.
dus ik heb goede hoop dat tegen het einde van deze week alles weer normaal is en klinkt.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...