vrijdag 5 november 2010

tweestrijd

soms dan wou ik dat er een handleiding was voor hoe leef je met elkaar in een relatie of hoe bouw je een goede relatie op.
zo veel gedoe en verwijten naar elkaar dan is het soms erg moeilijk en vraag ik me oprecht af wat nou wijsheid is.
tegenpolen trekken elkaar toch juist aan zeggen ze,is dat wel echt zo?
of is verschillende denkwijze over dingen en leven nou juist het gene wat de das om doet?
dat ik het echt niet weet.

na alle dingen van de afgelopen dagen heb ik een ongeloofelijk tweestrijd.
makkelijk is soms moeilijk en om gekeerd.
tijd nemen om dat uit te zoeken denk ik dan maar terwel er rond je een duidelijk mening wordt gegeven wat hun denken wat het beste is.

me vader is er duidelijk in maar die heeft door bepaalde dingen een visie die ik niet meer objectief kan noemen.
zelf me dochter heeft een mening maar wat kan een kind van bijna 9 nou daar over zeggen,die kent nog niet echt de klappen van het leven.

ik kan alleen maar zeggen dat de dingen van de afgelopen dagen me pijn en verdriet hebben gedaan,nog steeds voel ik dat zo.
ik kan het nog niet echt plaatsen al moet ik dat wel gaan doen.
in boosheid wordt soms zo veel gezegt wat je eigelijk niet zo bedoelt en achter af is er dan spijt.

tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...