maandag 1 november 2010

vreemdganger

als er iets is waar bij mij de stoppen van doorslaan is het wel beschuldigd te worden van vreemd gaan.
ik heb zelf ooit een vriendin van me betrapt me me toemalige vriend dus weet uit eigen ervaring wel hoe dat voelt.
en dat gevoel gun je geen mens,zelfs je ergste vijand niet.

me dochter zou ik dus naar buiten sturen om vissen te voeren zo dat ze niet kan zien wat ik doe,kan ze ook d'r mond niet voorbij praten.
het bekrompen idee van de vele nederlanders: een man en een vrouw kunnen geen vrienden zijn zonder dat er wat tussen ze is.

burgelijk en achtelijk gedoe noem ik het.
een vent mag iedere avond een andere vrouw neuken en is de held maar een vrouw die het doet wordt voor hoer of slet uitgemaakt.
ieder moet het lekker voor zich zelf weten wat hij of zij doet.
ik zelf ben niet het type wat met iedereen zomaar de koffer in duik,dat moet wel van uit een bepaald gevoel komen en van beide kanten.

nou in mijn geval kan ik verklaren dat ik training genoeg heb gehad in leven zonder sex.
ik kan zo het klooster in.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...