dinsdag 18 januari 2011

volle agenda

deze week hebben we weer genoeg op de agenda.
afgelopen maandag heb me pa en ik een brommobiel gekocht. kunnen we weer gaan en staan waar we willen en niet meer dat gedoe met het openbaar vervoer.
vandaag het nodige in huis gedaan want daar komt de komende dagen verder niks van.
morgen(woensdag)moet ik om 09.30 in het ziekenhuis zijn met me dochter.
haar amandelen worden verwijderd en ze moet een nachtje blijven.
moeders ook want anders wordt dat een drama als zij daar moet blijven en mama er niet is.
me ex(haar vader) komt ook samen met zijn vriendin,dus bemanning genoeg.
s'nachts blijf ik alleen dan gaan hun naar mijn huis.
donderdag mag me dochter weer naar huis.
maar eerst langs de garage om de nieuwe aanwinst op te halen.
ik rij dat ding naar huis,en me dochter rijdt met haar vader mee naar ons huis waar opa op ons wacht met de koffie.
phff..de week is dan bijna om.
vrijdag nog de boodschappen doen en dan hoop ik ff bij te kunnen komen van deze week.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...