maandag 3 januari 2011

eerste blog 2011

happy new year!!
zo me eerst blog van 2011!
ach wat ook eigelijk,ik merk weinig verschil met 2010.
alles voelt nog gewoon het zelfde alleen het jaartal is veranderd.

de jaarwisseling was vrij rustig,liet ik me verleiden om mee te gaan stappen in de nieuwsjaarsnacht.
niet dat ik er nou echt warm voor liep om te stappen maar met me dochter niet thuis dacht ik ach waarom ook niet.
oke was gezellie maar heb toch wel ietsje te ver in het glasje gekeken.
met als gevolg dat ik de volgende dag een kop als een gieter had.
gelukkig hielpen de aspirientjes wel een beetje.
dus toen dochter lief rond half vier weer thuis kwam merkte ze weinig van mama's pijnlijk hoofd.
en ze was blij mama weer te zien,knuffeltjes geven kwam geen einde aan.
en mama zelf was toch ook wel blij haar weer thuis te hebben.
het was de afgelopen dagen toch wel erg stil in huis.

wel grappig als je zo eens rond je hoort aan de voornemens die we hebben gedaan.
stoppen met roken,afvallen,meer gaan sparen heb ik ook al voorbij horen komen.
eigelijk zijn het wel de vaste voornemens die we horen.
het reclamekrantje van het kruitvat of trekpleister springt daar leuk op in,de pillen,poeders en pleisters om af te vallen of te stoppen met roken staan voorin als aanbieding van de week.
en de tv bied ook de nodige reclame's op dat gebied.
ik ben er makkelijk in: ik rook en ik rook door,met eten letten we wel op.
3 maaltijden en 3 verandwoordelijke tussendoortjes.
chips,snoep en koek daar is ook ff geen behoefte aan zo na de feestdagen.
er is niet overdreven veel aangekomen na alle dagen maar ik wil die extra pondjes toch wel kwijt.
voor de stoppende rokers:succes!
voor de afvallers: succes! en je hoeft echt geen streng dieet te volgen om af te vallen,met maten kom je er ook wel,honger jezelf niet uit.
en ik wil niemand ontmoedigen maar minder dan de helft van alle voor nemens die we hebben maken we ook werkelijk waar.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...