maandag 10 januari 2011

horoscoop

bij het lezen van me horoscoop neem ik dat wat ik lees niet met een korreltje zout maar met een eetlepel te gelijk.
o begrijp me niet verkeerd,er zal ook heus wel eens wat in staan wat klopt.
voor de grap vandaag me horoscoop eens gelezen.
en die is opzich niet onaardig,zitten wel punten van waarheid in.
volgens me horoscoop zou ik barsten van de goede ideeen maar het is nog niet zo makkelijk om ze uit te werken.
nou klopt wel,ik barst van de ideeen voor me boek maar ik heb nog geen idee hoe ik ze kan verwerken in het verhaal zo als het nu loopt.
maar goede ideeen schrijven we op misschien dat ik er later nog wat mee kan.
dan was er nog iets over dingen los laten,je kan toch niet altijd alles voor iedereen oplossen.los laten en laat ze zelf de puzzel maar oplossen,als ze er achter zijn dan komen ze vanzelf wel terug.
mmm...tja...daar kan ik me enigsinds een beetje in vinden maar ook weer niet.
is ook moeilijk te bevatten,hoe moet ik dat dan zien?
dit is echt weer zo een punt dat je eigelijk denkt: wat een onzin allemaal.
deze horoscoop vandaag is al een puzzel opzich.
wel grappig om te lezen allemaal maar eerlijk gezegt spreekt tarot meer meer aan.
kaarten heb ik zelf en weet ik hoe ik ze moet gebruiken.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...