donderdag 13 januari 2011

werkplaats brand af

wordt ik vanochtend gebelt door de gemeente dat me doorstart bij de betho in goes voorlopig even niet door gaat.
waarom? nou de werkplaats is afgebrand vannacht.
shit,dat is toch wel balen.

na lang in de ziektewet te zijn geweest zou ik weer opbouwend gaan beginnen.
niet op de werkplaats zelf maar gedetanseerd op een ander bedrijf.
dit gaat allemaal nu even niet door.
mag je thuis blijven tot nader bericht.

oke we hebben allemaal wel eens na een baaldag dat je roept: laat de tent maar affikken.
maar als het net als nu echt is dan is het toch slikken.
goed het is niet ander,begrijp ik,we wachten dus wel af wat er verder gaat gebeuren.






tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...