vrijdag 25 februari 2011

kreukeltjesavond

het is hier in huis spitsuur,ja is misschien wat aan de vroege kant maar dat heeft zo zijn reden.

vanavond heeft me dochter de schooluitvoering,kreukeltjesavond. alle groepen die voer iets op. ze is op van de zenuwen. haar groep (groep 5/6) doe een versie van holland got talent maar hebben dat dan flupland got talent genoemt. samen met haar schoolmaatje gaan ze een stukje spelen van pirates of the caribbean. zij op en keyboard en hij op zijn tromppet.

het begon vanmiddag al met de kledingkast op zijn kop te zetten en de hamvraag"wat trek ik aan?". kind is net 9 jaar en heeft nu soms al de nukken van een tiener van 15.

ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen,ze hebben goed geoefend en het zal vast een hele leuke en gezellige avond worden.

door dat het dus vanavond kreukeltjesavond is missen we sterren dansen op ijs.
ik ga wel op de site van hun kijken hoe het gegaan is maar er zal deze week dus geen uitgebreid blog komen over de schow.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...