zondag 13 februari 2011

sterren dansen op het ijs 3

hoewel de tv op sbs6 stond voor sterren dansen op het ijs heb ik maar met een half oog gekeken.
ik was echt zo belabberd,ik had 38.6 graden koorts en giga last van me rug dat ik me met geen goed fatsoen een houding wist te geven om lekker te liggen.
me dochter heeft wel gekeken,haar motivatie reden is ralf.
ze kondigde al aan als hij er uit vliegt dan kijk ik er verder niet meer naar.

danny die is gestopt met het schaatsen.
de blessurre aan zijn knie is te veel om er verder nog mee door te gaan.
jody bernal heeft zijn kur nog wel geschaatst en kreeg nog niet eens punten er voor.
toch respect voor danny dat hij het vorige week nog geprobeerd had.ik hoop voor hem dat er een herkansing komt om te laten zien dat hij ook best kan ijsdansen.
verder,voorzover ik het heb mee gekregen,ging het bij iedereen wel aardig goed.
zelf remy lijkt de slag te pakken te krijgen,oke houterig maar misschien komt dat ook wel omdat hij groot is en zij schaatspartner klein?
vaak heb ik wel horen zeggen dat er iets met de baan zou zijn,ik heb later begrepen dat de baan nog was gedweilt voor de uitzending begon dus misschien was te baan iets te glibberig voor de kandidaten.
niet te min vondt ik het er wel goed uit zien,bij iedereen.

de skate-off ging tussen inge en remy.
helaas voor remy verloor hij deze en zien we hem niet meer terug.
oke volgende week 18 februari om 20.30 is er weer sterren dansen op het ijs en ik ben dan weer beter(mag ik hopen) en kan dan weer op een normale manier de show bekijken.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...