zondag 27 februari 2011

sterren dansen op het ijs 5

anders dan normaal,geen verslag hier van.
ik had kreukeltjesavond van me dochter(schooltoneel)dus ik heb er niet alles van gezien.
en daarom deze week onthou ik me van een verslag,wel zo eerlijk,toch?

de skate-off heb ik wel gezien.
die was tussen inge,vivian en jenny.
dat jenny er in stond verbaasde me wel,maar ja het nederlandse volk heeft zijn mening gegeven.
na dat ze alle 3 hun kur nog eens hadden gedaan volgde de uitslag.
inge ligt er dus uit.
het wordt steeds moeilijker van wie er nu uit moet,ze zijn allemaal gegroeid in hun uitvoeringen en we hebben allemaal wel eens een dag dat het niet lekker gaat.
ralf kan daar over mee praten,zijn valpartij lag dan niet aan hem maar hij was wel zo sportief om aan te geven dat hij samen met zijn partner schaatsts dus net zo goed schuld op zich neemt.

nou..volgende week weer een sterren dansen op het ijs.
dan heb ik geen andere verplichtingen en zal er weer een normaal verslag zijn.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...