woensdag 9 februari 2011

ziek

hoewel het bijna twee weken geleden is dat ik 38 jaar ben geworden heb ik nu eerder het gevoel dat ik 80 jaar ben.
sinds zondag voel ik me echt hondsberoerd,een ontsoken keel,de nodige hoestbuien waar je het gevoel bij krijgt dat je er in stikt(me gevoel zegt me soms dat ik blauw begin aan te lopen)en last van koorts.
het enige voordeel die er nu uit komt is dat me sigaretje maar moet blijven voor wat het is,zonder me smokie hoest ik toch wel.

me zin in iets te doen is erg laag.
op me bed liggen,tv aan,zappen van het een naar het andere kanaal om tot te conclusie te komen dat er niks intressants is om te kijken.
dan pakken we het boek er maar weer bij,opzicht een lekker stukje leesvoer.
marley&me van john grogan.
een heerlijke beschrijvening van hem en zijn gezin en wat ze mee maken met de labrador retriever marley,die de gezinsleden tot wanhoop brengt met zijn gestoorde,maffe,ongehoorzame capriolen maar toch loyaal en liefdevol is.
maar hoe leuk het ook leest,me hoofd gaat weer wat vervelen dus we legen het boek maar weer weg.
even draaien en keren en....o ik was in slaap gevallen,kijk je op de wekker dan is het misschien net een kwartiertje.
goed zal wel nodig zijn.

we hupse het bed weer eens uit en duiken achter de pc,even naar hyves of even naar blogspot.
hoe dan ook ik hup van hot naar her,voor korte poosjes,me lijf geeft weinig medewerking en wil eigenlijk maar een ding: terug naar bed!
dus bij deze hou ik het voor gezien en ga me bed weer opzoeken.

tot het volgende blog......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...