dinsdag 1 maart 2011

stemmen

morgen is het 2 maart en mogen we weer gaan stemmen.
ik vraag me alleen af of het wel nut heeft voor ons gewone burgers?
mijn vertrouwen in de politiek is namelijk nul.

ze beloven allen wel iets waar van je misschien denkt: ja dat heeft wel iets.
de harde waarheid is meestal dat ze wel weer een vage reden hebben waarom ze iets niet tot stand kunnen brengen.

oke,we vullen dus zo een stemwijzer in.
pvda en sp komen hier bij mij dan uit als de partijen die het beste bij me passen.
klinkt oke,met de vvd of cda heb ik echt niks.
en de pvv heeft wel goed argumenten maar die zijn op andere vlakken me weer iets te extreem.
d66,groen links?
o grote god,ik zei toch al,ze hebben allemaal wel iets waar je als burger van zegt: doe er wat mee.

de waarheid is en zal ook wel blijven dat jan met de pet de klos is met al die voornemens en de rijkere nog rijk gaan worden.
ging in den haag de ogen maar eens open en meer lef om de kleine man te steunen en de grote jongen eens te pakken waar ze het kunnen missen.
of we het ooit mee maken? ik vrees van niet.

toch gaat mijn stem niet verloren,die ga ik zeker gebruiken.
maar niet op vvd,cda of pvv want hun plannen staan me echt niet aan.

tot het volgende blog......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...