zaterdag 23 april 2011

sterren dansen op het ijs: de finale

de finale ging dus tussen michael en jenny.
ze begonnen beiden met een kur uit een eerdere show waar ze zelf van vonden dat dat hun beste kur was.
michael op celine dion-my heart will go on en jenny op marco borsato-rood.
bij beiden was de kur nog beter als de eerste keer maar ja we zijn dan ook wat shows verder en ze hebben in de tussen tijd de nodige verbeteringen gemaakt in hun schaatsen.
gerald joling die zong tussen door nog een keer zijn nieuwste liedje.
in hun solo-kur moesten ze beiden laten zien dat ze hun tijd goed hebben gebruikt en dan ook de nodige truc's kunnen uitvoeren en dat is ze beiden dan ook goed gelukt.
michael op pak maar mijn hand van nick&simon en jenny op she van elvis costello.
jenny was vanaf het begin al erg goed en michael hebben we duidelijk zien groeien in zijn rol als schaatser.
in hun laaste kur was er vliegwerk bij gekomen. nieuw en ook erg onwenning voor beiden.
michael vloog rond op you raise me up van westey(orgineel is overigste van westlife) en jenny op angels van robbie williams.



omdat er deze uitzending door de jury geen punten werden gegeven hing als dus af van het thuis zittende publiek en op wie ze zouden stemmen.
in de tussenstanden stond jenny op kop maar we hebben al eerder gezien dat het helemaal niks zegt.
de schaatsers van holiday on ice gaven in de finale op weg naar de uitslag een show waarbij het ijs lettelijk in brand werdt gezet.
en toen was daar het moment: wie wordt de winnaar,jenny of michael?
het werdt michael die met 50.3% van de stemmen het won van jenny.
ik was wel iets verbaast,ik had zelf op jenny gerekend maar eerlijk is eerlijk,michael is erg gegroeit in zijn kuren en dat was goed zichtbaar ook dus ja,hij is wel een terechte winnaar.
jenny hoeft ook niet te treuren want het laaste wat ik heb gehoord is dat er onderhandelingen zijn voor haar om als gast mee te doen in de shows van holiday on ice.

zo sterren dansen op het ijs zit er op.
dit is dan ook het laaste verslag ervan(ben er weer laat mee maar gezien het mooie weer van deze week was buiten zijn aangenamer als binnen achter een pc)
en daar mee komt ook de vraag bij mij op wat ik nu moet gaan kijken op vrijdagavond.
x factor? ik weet het niet,ik ben die talentenjachten eigelijk wel een beetje moe.
we zullen dus wel zien.

tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...