dinsdag 17 mei 2011

update: is al weer zo lang geleden.

zo dat was al weer een tijdje geleden dat er een blog van me was.
maar..ik ben er nog en ik heb weer ff wat tijd vrij gemaakt voor een blogje.

de laaste weken was ik wat drukjes.
me ex-schoon-ouders zijn gaan verhuizen en heb ze daarbij geholpen.
inmiddels zijn ze over en samen met me dochter zijn we er een weekje geweest voor een korte vakantie en gelijk even hun nieuwe huisje bewonderen.
van uit zeeland zijn ze nu vertrokken naar drente.
me dochter was er eerst wat verdrietig onder dat opa en oma zo ver weg gaan maar nu ziet ze er ook wel weer een voordeel in,een nieuw adres voor de vakantie om te logeren.
en ze is dan in de buurt van haar 2 neefjes en haar nichtje dus die kan ze dan ook wat vaker zien en gezellie met ze spelen.

intussen heb ik zelf ook niet stil gezeten.(huishouden gaat gewoon door)
steeds vaker hoor ik de geruchten dat hyves er mee gaat stoppen.
per november 2011 zou de stekker er uit gaan en vele stappen over naar facebook.
ik ben daar geen uitzondering op,ik had al facebook maar surf nu meer daar naar toe dan naar hyves.
zo beetje alles heb ik er al afgehaalt en zelf me profielfoto aan gepast met een soort van verhuisfoto.



het is een ware hype die foto.
op vele profielen van hyves heb ik deze al gezien.
sinds de overnamen van de telegraaf van de website hyves loopt het niet echt lekker.
wat hier de oorzaak van is kan ik niet zeggen maar vele mensen zijn al overgestapt op facebook.
verschilende spelletjes die via hyves waren te spelen vindt je ook op facebook.
een verschil:de spellen werken wel en blijven ook werken!

goed het is ieder zijn eigen keuze wat hij of zij doet.
een snel blik op me hyves en dan hup..naar facebook.
en wanneer de boel nou echt plat gaat? we wachten het wel af.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...