dinsdag 26 juli 2011

vakantie!!

we zijn hier aan het aftellen. vrijdag gaan we dan eindelijk op vakantie!
van 29 juli tm 8 augustus even geen gedoe maar genieten.
me pa blijft thuis met de hond en de katten,hij vindt dat niks zo op vakantie gaan.
dagje weg oke maar s'avonds in zijn eigen bed.

eerst gaan we met de bus naar bergen op zoom en daar de trein richting drente.
het is 3,5 uur met de trein reizen,gelukkig maar een keer overstappen.
het is altijd zo een gedoe met overstappen,je grote koffer,er op letten dat me dochter bij me blijft(en niet zoek raakt in de drukte op het stadion)zij heeft ook een koffertje bij waar ze de hele reis over zeurt.
een voor deel de koffers zijn op wieltjes dus dat scheelt wel iets.
maar aan het einde van de reis zijn we dan blij op de plaats van bestemming te zijn.
hopelijk werkt het weer een beetje mee in die dagen.

zijn we 8 augustus weer thuis maar voor kort.
snel de kleding wassen dan kan er zo nodig nog wat van mee worden genomen.
vrijdag 12 augustus gaan we weer weg tot 18 augustus.
deze reis is iets korte,naar den bosch,paar daagjes naar me vriendin toe.
wel weer de bus en de trein maar de trein is maar een uurtje(wel weer een keer overstappen)en we zijn al in den bosch.
lekker genieten en bijkletsen met me vriendin.
ook hebben we wel dingen bedacht voor me dochter,zwemmen en de bioscoop,ze wil dolgraag naar de smurfen in 3d.

18 augustus zijn we dan weer thuis en dan niks meer,ja de vakantieboel uitpakken en opruimen.
en dan maandag 22 augustus is de zomervakantie al weer om,me dochter maar weer naar school.
het normale dagritme komt weer terug.


maar ik ga in ieder geval nu eerst genieten van me vakantie!

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...