maandag 22 augustus 2011

de vakantie is weer voorbij!

het zit er weer op! de vakantie is weer voorbij.
oke sommige delen zullen nog wel vakantie hebben hier in nederland maar een grote gedeelte is weer de klos.
kinderen weer naar school,vader en moeder mogen ook weer aan de slag!
kortom:DE VAKANTIE IS VOORBIJ!

dat is ook voor mij zo en me dochter is vanochtend ook weer naar school gegaan.
ging zij nog blij naar school,hik ik toch wel effe weer tegen het punt aan van wekker die om 7 uur afloopt en de normale dagelijkse gang van zaken.
beetje kast van maandag-vakantie-blues.
de vakantie was dan ook erg leuk en we zijn die goed door gekomen,zonder gezeur van dochterlief dat de vakantie te lang is en ze zich verveeld.
ze is een weekje bij haar vader geweest,we zijn samen naar de neeltje jans geweest,paar keer naar de binnenspeeltuin ballorig en vervolgend van 29 juli tm 8 augustus op vakantie in drenthe.
eerst 5 dagen bij tante gelogeerd en vervolgens een paar staten verder op nog eens 5 dagen bij opa en oma.
na 4 dagen thuis te zijn geweest,voornamelijk om de boel uit te zoeken,te wassen en weer opnieuw in te pakken,gingen we nog eens een weekje naar den bosch waar me vriendin woont.
kortom: onze vakantie was goed gevult.
afgelopen weekend beetje rustig aan gedaan en de vakantierommel opruimen,en nog even wat leuks met opa gedaan die tijdens onze afwezigheid de zorg van de hond en katten tot zich had genomen.

dan is het weekend voorbij en is het maandagochend: 7 uur de wekker loopt af.
wassen,aankleden,hond uitlaten,trommeltje voor school,koffie en een peukje.
kwart over 8,me dochter gaat naar school,mama begint aan het huishouden.
het oude vertrouwde dagritme is begonnen!

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...