woensdag 5 oktober 2011

me schoonvader

op 26 september 2011 is me ex-schoonvader en opa van me dochter overleden.
onverwachts is hij van ons ontnomen,het was een moeilijk week voor iedereen.
de komende tijd zal dat nog wel even zo blijven,hij was zeer gelieft en zal ook gemist worden door iedereen.

tijdens zijn crematie las ik deze tekst:

Hoe plots ons leven is veranderd,
daar kan ik met me verstand niet bij.
Zonder iemand iets te vertellen,
streed jij een gevecht,met veel pijn.
Je wilde dit niet verliezen,
je wilde er zijn voor hen die je nodig hadden.
Dit is zo oneerlijk,geheel onterecht.
Ik kan wel vragen: o heer waarom nu hij?
maar een antwoord zal er toch niet zijn.
Zo was jij ook in je leven.
zo had jij het ook gedaan.
Maar één ding weet ik zeker,
daar zal geen twijfel over zijn.
We houden van je en zullen je missen,
iedere dag!

19 december 1947 - 26 september 2011

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...