zaterdag 31 maart 2012

110 jaar concordia

hier op het dorp hebben wij muziekvereniging concordia,en ze bestaan dit jaar 110 jaar.
feest dus dit jaar. er worden dingen gedaan om dit feit te vieren.
hadden we eerder deze maand de high tea verzorgt door de jeugdleden van concordia was er gisteren een concert waarbij iedere muziekgroep wat deed.

de avond begon om half 8 en werdt de hele avond door aan elkaar gepraat door oud-lid bomans.
de slagwerkgroep begon,dat was best leuk en goed gedaan,ze opende met de bongo song.
na hun waren de leden van het jeugdorkest aan de beurt.
in de dit orkest zit me dochter dus ik was daar ook om te luisteren en te kijken naar haar.
zij deden uit zoo ball 4 nummers.
daarna was het pauze en kun je lotjes kopen,wat ik had gedaan,je moet er wat over over hebben en iets winnen doe we toch nooit maar goed.
na de pauze ging de orkestgroep van concordia verder,vooral het eind nummer van coldplay vondt ik goed maar de phil collins medley was ook mooi.

..oja er was nog een verloting..ik win nooit iets..zei ik dat..nou had het mis.
met nummertje 43 won ik een waardbon voor de schoonheidsspecalist en een klein pakketje met produkten.
ik ben geen type wat naar een schoonheidsspecalist gaat maar goed,kan altijd ff vragen wat ze me te bieden heeft.
ik ken haar wel,ze is de moeder van een klasgenoot van me dochter en ook nog een van de moeders die mee gaat op schoolkamp over 2 weken.
ach de bon is een jaar geldig en ik zie wel wat ik er mee doe.
misschien een van me nichtje die het leuk vindt of misschien toch zelf?
we zien wel.

het was een leuke avond,ergens in juni is de volgende feestactiviteit van concordia.
iets van een play-in,verschillende leden van muziekverenigingen op het eiland komen dan samen,worden in groepjes verdeelt en oefenen een stukje,s'avond houden ze dan weer een concert en mag je weer komen kijken.
maar of de jeugdleden ook mee doen weet ik nog niet.
of we gaan kijken? weet ik nog niet.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...