vrijdag 6 april 2012

weer aan het werk

sinds kort werk ik weer zo een 20 uur per week.
het is misschien niet zo veel maar we zijn weer even bezig en van de straat.
bezigheden had ik dan toch wel om te doen,dat was het punt niet zo zeer.
het is eerder een kwestie van hogere hand die je verplichten dit te doen want anders....vul het zelf maar in.
kleine kant tekening heb ik en een paar andere persoon wel bij deze hele toestaand en zeker met het oog om een toekostig feit waar we niet omheen kunnen.
maar goed,ik vermaak me er wel,bolletjes touw in een emmertje of stickers plaken op tubes lijm je bent bezig en heb dan nog een gezellige kwebbel als mede colega dus we komen samen ons tijd wel door.

dit alles bracht ook nog al wat verandering in de thuiskring mee.
me dochter spetterde goed maar heeft zich er al bij neer gelegt.
me vader..die was zo aardig om even de persoon die verantwoordelijk is voor mij te werkstelling eens even ongezouten zijn mening te geven over de hele kwestie en het hele zooitje amtenaars daar op het gemeentehuis.(zakkenvullers).
was daar zelf niet zo blij mee maar heb tot nu toe nog niks vernomen dus zal wel goed zijn en ach de man heeft zijn frustraties even kunnen botvieren op een prima plek naar de juiste personen.
Isa de hond heeft kennelijk ook een mening over me werk.
na een aantal dagen bij thuis komst beddegoed aan de lijn hangen omdat mevrouw er op plast of de katten jaloers bespringen omdat die ook blij zijn als ik er weer ben was de maat een beetje vol.
me pa was stellig: ze gaat er uit! euh..begrijp het wel maar we willen haar toch niet kwijt.
opsie 2: we werden aangeboden het met een bench te proberen. dus dat maar proberen.
het voordeel is dat als we(ik naar me werk en me dochter naar school) zij in de bench gaat en dus kan ze niet plassen of andere dingen uithalen.
me pa kan ook eens weg zonder zorgen (ik doe haar er in als ik ben werken maar hij haalt haar eruit,gaat hij dus weg dan doet hij haar er in).
dat jammeren houdt wel op,ze moet er nog wat aan wennen maar dat komt wel goed.

voor nu hebben we eerst lang weekend.
pasen dus we hebben een extra vrije dag,dinsdag weer beginnen.
vandaag ben ik ook vrij,een vrije dag kado van het bedrijf omdat de jan lul van een chauffeur vergeten is om mij en nog 2 andere van het dorp hier op te halen.
de vaste chauffeur heeft vrij vandaag en zijn invallers schijnt nog al eens te laat of te vergeten om mensen op te halen.
mazzel voor mij.
we gaan dus extra genieten van dit lange weekend.
ik wens dan ook iedereen een vrolijk pasen!


tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat moet je doen als je geld op straat vindt?

foto: ? Je vindt geld op straat? Dan voel je je  waarschijnlijk een geluksvogel.  Maar ben je dat ook echt of kun je als een dief worden gez...