zaterdag 16 februari 2013

hoe veel pech kan een mens hebben?

hoe veel pech kan een mens hebben? nou genoeg,daar kwam ik gisteren wel achter. me hart heeft de test wel goed door staan kan ik je zeggen. die ging te keer als een gek,ik was me rot geschrokken. what's gebeurd? het volgende dus. gisteren(vrijdag) zouden me dochter en ik naar de tandarts gaan voor ons half jaarlijkse controle. niks bijzonders,zo gepiept. dus rond 1 uur wij naar de brommobiel om te vertrekken. achterklep open om me tas er in te zetten,klep dicht en we kunnen. FOUT!!! ja die klep dicht klopt maar wat er toen gebeurde,klep valt dicht en gelijk een grote knal .... springt de ruit uit de achterklep. overal glas en me hart bonkt tot in me tenen,een mazzel ik had me zonnebril op. op het moment dat het glas er uit klapte sprong ik nog wel achteruit. ik was voor een paar tellen even alles kwijt en sta te kijken naar de achter kant van de auto zonder ruit. in de auto en op de grond ligt allemaal glas. me dochter heeft inmiddels me vader gehaald,die komt aan lopen en een paar van de buren staan ook te kijken. me pa is vrij kalm,bekijkt de boel. en nu? ik breng de auto naar een kennis van me pa die tevens de garagehouder is en pa zou in tussen het glas opruimen. daar staat hij dan binnen want zo zonder ruit kan dat ding niet buiten staan. shit! nog geen 3 weken geleden een nieuwe voorruit er in omdat de oude scheuren er in kreeg en nou dit weer. hoe dit kon gebeuren is me een waar raadsel. ik deed alleen de klep dicht en toen bam,een van de buren zegt nog dat ik het niet overdreven hard dicht gooide. me pa is er rustig onder,wordt wel weer opgelost. en mazzel dat er geen glas in me gezicht kwam of waar dan ook verwonding heb op gelopen door het rond springende glas. nee ik heb niks,alleen geschrokken. nou,de tandarts gaat niet door,de bus is al weg dus op tijd komen we nooit meer. mazzel voor me dochter,die wou toch al niet. we zijn nu een dag verder,het is zaterdag. ik snap nog steeds niet hoe het kon gebeuren. pa denkt dat de spanning op de achterruit te groot was en dat de oorzaak is. ik heb echt geen idee. maandag gaan we naar de garage om de schade op te nemen en kijken wat we er aan kunnen doen. nieuwe achterklep of kan de ruit vervangen worden? die kennis van de garage zou al proberen info op te zoeken over hoe en wat en wat het kan gaan kosten. kan je wel zeggen dat dat ding inmiddels aardig wat geld heeft gekosten in onderhoudt. en dan nu dit weer. we zullen wel zien wat er gaat komen. tot het volgende blog......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat moet je doen als je geld op straat vindt?

foto: ? Je vindt geld op straat? Dan voel je je  waarschijnlijk een geluksvogel.  Maar ben je dat ook echt of kun je als een dief worden gez...