vrijdag 6 juni 2014

facebookpagina

ik liep al een tijdje met het idee om me blog meer uit te breiden. meer mogelijkheden om de stukjes die ik schrijf leesbaar te maken voor meer mensen. dus sinds gisteren heb ik een eigen facebookpagina gemaakt waar ik de links kan zetten naar me weblog. normaal deed ik dit via me persoonlijke facebookpagina maar nu gaat dat gebeuren via de eigen pagina van scoozie-mouse.blogspot.
hier onder vind je het link-adres naar de pagina: www.facebook.com/pages/Scoozie-mouseblogspot/574837425967889 verder zal er niks veranderen aan me blog. ik blijf schrijven over persoonlijk dingen uit me leven of dingen die je kent uit de media,dan beschreven van uit me eigen op me eigen manier. ik zal verder nog steeds geen naam van persoon gebruiken,me dochter wordt niet bij naam genoemd,al zijn er misschien die best weten wie zijn is. kort om: het recht van prvé wordt wel een beetje aan gehouden. hehalve dan die van mezelf. ik schrijf over dingen uit me dagelijkse leven. en daar gebeurd genoeg om over te kunnen schrijven. leuke dingen maar ook minder leuke dingen. wat is me doel nou eigenlijk van een eigen weblog? niks..gewoon dingen delen waar ander misschien herkenning vinden of gewoon voor de lol iets delen. je ziet zo veel mensen die een vlog(weblog video)maken. ik heb juist gekozen om gewoon te schrijven. het concept van een soort column heb ik dan altijd voor ogen gehouden...regelmatig korte stukjes schrijven en publiceren via me weblog. soms schrijf ik ook wel iets voor andere,als reclame voor iets wat ze doen zo als een eigen webwinkel zijn begonnen. soms zet ik misschien iemand ook even in de spot omdat die juist iets heel erg verkeerd heeft gedaan of juist om te laten zien dat er achter iemand een verhaal zit en je niet moet oordelen op wat je ziet. kort om: ik schrijf over van alles! het dat zal ook zo blijven. me dochter is inmiddels een eigen vlog begonnen,daar later meer over. voor nu hoop ik dat met de facebookpagina er meer mensen me blog gaan lezen...dus deel gerust en laat ook een bericht achter als je dat wil,kan hier maar ook op de facebookpagina,heb je vragen,stel ze maar..ik zie ze wel verschijnen. tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...