donderdag 12 juni 2014

wk voetbal 2014

oke..als ik het goed heb begrepen moet ik vanaf vandaag ned 1 op de tv vermijden? het wk voetbal 2014 in Brazilie schijnt vandaag te beginnen. sorry maar ik geef dus niks om voetbal ... of welke sport dan ook! een zee van oranje zie je overal. mafkezen! oke,als fan staat je achter je land en je hoopt op het beste maar kom op ...even eerlijk,waarom nu wel een lijn en als het de landelijke clubs zijn mekaar de hersenen in meppen?
als niet voetbalfan zal ik het wel weer verkeerd zien of begrijpen. maar het wel de waarheid. spelen de landelijk clubs tegen mekaar dan kun je er donders(geen roy donders) op zeggen dat er wel rellen zijn. oftewel onsportief gedrag..niet tegen je verlies kunnen of gewoon om dat de andere zijn mening kwa clubfan je niet bevalt. maar nu staan ze met die zelfde persoon (bijna) hand in hand om dat ze als een lijn achter oranje staan,ons landje. dat is dus iets wat ik niet kan begrijpen..zo en zo snap ik het niet waarom iemand gaat lopen meppen om die reden...rotzooi trappen zo zie ik het dan maar. nee met het wk voetbal versieren we de straat met oranje vlaggen ... verzamelen de tuinstoelen ... groot scherm ...veel eet-en drinkwerk erbij en samen kijken we naar hoe "onze jongens" het doen. nog de nodige huis-tuin en keuken trainers die denken dat ze het beter weten dan de coach zelf maar dat mag de pret niet drukken. nee,het mag duidelijk zijn,ik ben geen voetbalfan en zal dan ook echt geen bal er van volgen en die oranje troep hangt bij mij ook niet. voor wie het wel heeft: veel plezier maar voor mij hoeft dat allemaal niet. oke mochten ze het ver schoppen (wat ik niet zie gebeuren) dan is dat wel leuk maar ik zal er geen feestje voor bouwen. nee bij mij is het: groot scherm ..lekker op de bank met een biertje of wijntje ... chips of wat anders te snacken en dvd kijken of misschien dat er nog een zender is die wel iets bied wat leuk is om te kijken. tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...