zaterdag 20 juni 2015

jij

ik wil de jouwe zijn, dat meen ik echt, maar je getwijfel doet me pijn, dat meen ik ook echt. want ondertussen speel je zonder het te weten met mijn hart. ik wil nog steeds kussen, en dat maakt mij verward. het doet me pijn van binnen al die twijfel nog. als jij eens wist hoeveel ik van je hou. dat ik tranen heb losgelaten voor jou. soms weet ik niet eens waarom.. jij bent het gewoon, jij bent een wonder in mijn leven. alles wat ik heb wil ik met je delen. jij bent heel kostbaar voor mij. al besef je dat nog niet. Je zelfvertrouwen verlaagd, zodat je je eigen niet meer kent.. met jezelf in de knoop, niet wetend wat je wil.. komen we er wel uit? met pieken en dalen.. dit is waar ik van droom, maar ik zal je de tijd moeten gunnen, niet wetend hoe of wat, al is het dan met een hart vol pijn.. Ik meen elk woord, dit is voor mij echt geen gein.. je kunt het niet geloven. maar het gaat echt om jou. jij bent voor mij diegene waar ik zielsveel van hou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...