woensdag 22 juli 2015

5 jarig bestaan van me weblog

oke vandaag is het 5 jaar geleden dat ik ben begonnen met het weblog...iedereen bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het leuk vinden,misschien herken je dingen terug die jezelf heb meegemaakt. ik ga er zeker nog 5 jaar bij plakken...op naar de 10 jaar dus.
ik blijf jullie deelgenoot houden van de up en downs in me leven maar zal ook zeker blijven door gaan met de berichten uit de media die best iets meer onder de aandacht mogen worden gebracht. dit allemaal op me eigen wijze,van uit het standpunt hoe ik het zie. ik heb de afgelopen jaren met veel plezier me weblog bij gehouden,en ik vind het nog steeds leuk dus nog eens 5 jaar er bij is geen probleem. er gebeurd genoeg om over te schrijven. dus zo als altijd...tot het volgende blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...