vrijdag 23 oktober 2015

me persoonlijke zin werk niet mee .....

me persoonlijk zin om iets te ondernemen werkt me behoorlijk tegen deze week,niet meer doen dan dat nodige is. op een stuk papier heb ik korte zinnen staan die weer verwijzen naar dingen die ik in me verhaal wil verwerken,en omdat ik deze ochtend rond 05.00 uur wakker lag en met geen mogelijkheid terug in te slapen,had ik me werkmap maar gepakt en ben op papier een kort verhaal gaan schrijven,het is nog niet af maar ik denk dat dit wel eens iets kan zijn wat ik in stukken gaan hakken en dan op een vaste tijd eens per week op het weblog ga zetten. heb dus nog even geduld,het is nog in werk in uitvoering proces! ondanks dat de vakantie voor me dochter is begonnen is het ren en vliegwerk voor mij nog niet klaar. vandaag naar het ziekenhuis,nee,niet om dat er weer met mij of me dochter is maar de krukken die me dochter had tijdens het gesodemieter met haar knie moeten nog terug. voor een bepaalde tijd kan je die dingen onbetaald gebruiken en daarna moet je er een bijdragen voor betalen,op zich normaal maar ze worden niet meer gebruikt dus terug ermee en hoef ik niks te betalen. we mogen al voor genoeg dingen betalen. verder heb ik van de week nog een apparaatje gekocht waar ik even mee terug moet naar de winkel,dat ding lekt is zo lek als een mandje,de vloeistof die er in gaat loopt er van onder zo weer uit,is denk ik niet de bedoeling dus we gaan er even met terug. vanavond gaan we naar de bingo,daar hoeven we niet verder voor te lopen want dat is hier aan de overkant van waar ik woon. hoe dichtbij wil je iets hebben? dat is op zich voor ons wel makkelijk maar ik kan je zeggen dat er soms ook momenten zijn dat het niet zo leuk is. als daar een feestje aan de gang is van b.v een bruiloft dan is dat hier minder aangenaam,je kan de muziek hier dan heel goed horen en dan heb je nog de mensen die buiten staan te roken en daar bij nog even druk een gesprek bij voeren. nee,niet grappig is dat dan. ik slaap aan de voorkant en voor je gevoel lijkt het dan alsof je er zelf bij staat. gelukkig komt dat niet zo vaak voor dus we slikken de keren die er zijn zonder problemen en leven gewoon ons eigen leven door. maar vanavond is het dan die bingo en daar doen wij gezellig aan mee,het gaat ons niet om het winnen maar om de gezelligheid. morgen is het ook weer een dag van vroeg op,ik moet op pad om een gitaar te gaan halen,niet voor mezelf maar voor me dochter. die wilde er al zo lang een en nu kwamen we er een tegen voor een leuke prijsje. ze krijg dat ding voor haar verjaardag van mij. ze is pas in december jarig maar dan heeft ze het alvast maar. blij voor haar maar voor me eigen iets minder,vraag me af: zouden ze er ook oordoppen bij leveren? nee,dat is gemeen van mij, ik weet dat ze op school ook met cultuurles bezig zijn met muziek en gitaren dus ze heeft een beetje ervaring met zo een grote viool. vast dat er nog wel filmpjes van verschijnen op een van de sociale media die ik gebruik. en hoewel me persoonlijk zin er niet op vooruit gaat ga ik door met wat moet, dit hield wel in dat ik in me schrijfwerk op de laptop even bij weer thuis zijn geen zin had,spelletje via facebook hoefde voor mij ook even niet,gewoon lekker zitten,nou ja meer hangen en wat tv kijken. ook ben ik van de week verder gekomen met het lezen,daar kwam ook niet echt veel van de laatste tijd. en me peil in zin daalde gisteren naar nul door de manier waarop ik min of meer via internet werd behandeld. iemand kan er nog zo aardig uit zien en leuk overkomen als je dat op foto's en filmpjes ziet maar de werkelijkheid is toch even anders,blijkbaar is de aandacht voor landgenoten hoger als voor die uit andere landen komen,zeker als ze dan nog een knap gezicht hebben,strak lijf en een paar flinke tieten voor hebben zitten maar vergeet dan even niet dat ook je "andere fans" net zo goed onderdeel zijn van je status als bekende zijn. je bekendheid dank je aan je fans en niet alleen aan je werk! ik zou nu openlijk deze persoon bij naam kunnen noemen maar ik hou de eer aan mezelf en hoop dat deze persoon nog wel eens op zijn nummer wordt gezet. het aardige gedrag van eerst is rond uit veranderd in een grote eikel! voor nu houdt me zin ook verder even op dus rest mij allen maar dit nog om te zeggen: tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...