vrijdag 30 oktober 2015

weblog en snapchat te samen

snapchat heeft het overleefd en ik heb een leuke manier gevonden om het te combineren met me weblog. via snapchat kun je me volgen gedurende de dag met foto's en filmpjes,het is niet echt vloggen maar een soort van. soms zal een bepaalde foto of filmpje kunnen leiden tot een weblog. omdat de tekst balk op snapchat niet zo groot is zal je als je me blog volgt snel duidelijk worden wat een bepaald moment nou precies was als het wordt beschreven in me weblog en dat maakt het misschien weer leuker voor jouw? dat hoop ik dan. mocht je me nog niet volgen op snapchat hier vind je even een foto onder welke naam je me kan vinden. ik denk dat als je scoozie73 in type je me het snelste kan vinden. ook zullen er best blogs verschijnen die niks met snapchat te maken zullen hebben. morgen begin ik met een klein testje via snapchat en daar zal zondag dan een weblog met foto's van snapchat met het verhaal er achter op me weblog verschijnen. op snapchat sta nu al een filmpje hier over. het gaat om deze twee producten: cola en melk.
ik zelf had na het zien er van toch wel een beetje een vies idee gekregen over het drinken van cola,hoewel ik het niet zo veel meer drink als in me jeugd. morgen dus laat ik je zien via snapchat wat ik bedoel,het begin is best wel snel gedaan maar voor het eindresultaat hebben we even wat tijd nodig,dan weet je het alvast. en natuurlijk kan je zelf dit eens uit proberen. ik heb nog wel meer trucjes die ik via snapchat zou kunnen uitvoeren,ik zal er eens over na denken of ik het wel of niet wil doen. i zie genoeg mogelijkheden om dit weblog en snapchat te gaan combineren. ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden dat ik dit zo ga doen,ik blijf schrijven voor het weblog en via snapchat kunnen jullie dan me een beetje volgen in beeld,nou ja beeld? ik zelf ben niet altijd op beeld te zien,niet omdat ik cameraschuw ben of zo maar ik neem vaak zelf de foto's en filmpje,en als ik er wel op sta is het door middel van een selfie of me dochter heeft de camera bedient. ik ben niet zo van ik wil op de plaat vast gelegd worden. nou,morgen dus via snapchat te zien en een zondag verschijnt het weblog er van,welke van de twee ga je volgen? allebei? snapchat? of toch gewoon dit weblog? op welke manier dan ook: iedereen bedankt voor het volgen! tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...