donderdag 12 november 2015

drugs maakt ook dingen kapot!

een gezegde hier in Nederland is dat drank meer kapot maakt dan je lief is. nou dat is ook zo met drugs! dat heeft me dochter nu van heel dichtbij mee gemaakt en ik gebruik geen namen maar spaar ook verder niemand. bekende die dit lezen zullen dus echt wel weten wie en wat ik ga bedoelen. het is enige tijd geleden al begonnen op de school van me dochter,het vriendje van me dochter werd gedwongen om weer een andere drugs mee te laten nemen voor het meisje die hem er toe dwong. de jongen die drugs moest mee nemen is ook geen lieverdje,schijnt er geen problemen mee te hebben dat hij op 12 jarige leeftijd er op los rookt met een jointje,deed toch via de school een boekje open over deze ja .. afpersing. dus het gevolg is dat die meid en het vriendje van me dochter werden geschorst en toen is het gelazer nog verder gegaan. die griet begon het vriendje van me dochter nog meer lastig te vallen,anders kan ik het niet noemen,ik heb berichten gezien waarin ze openlijk zegt dat hij me dochter maar moet dumpen. mijn dochter op haar beurt was het ook zat om de zwarte piet toe gespeeld te krijgen en stelde hem een keuze: je kiest voor mij of voor haar! duidelijke taal en snap het ook,echter zag hij niet in dat deze griet een slechte invloed op hem heeft en bleef contact houden met haar met als gevolg dat me dochter,met verdriet en pijn zei dat hij kon barsten. na aanleiding hier van ben ik om wat uit te leggen gebeld,hij had lopen huilen want hij wilde me dochter ook niet kwijt,hij hield van haar.tegen mij werd ook gezegd dat ze niet wilde dat hij nog contact had met dat meisje,alles leiden terug naar haar en dus over duidelijk dat zij de oorzaak is van alle ellende. ze zouden het met zijn twee nog eens rustig moeten uit praten. nou dat rustig kan je vergeten. ik ga verder niet in op de inhoud. kort gezegd: even wat afstand en adem pauze en dan zien we wel verder. tot het moment dat er een bericht onder ogen komt waarop hij en die griet samen een gesprek hebben,en dit was nog geen uur na dat ze elkaar hadden gesproken.pislink heeft ze hem dit voor gehouden en zijn reactie was dat hij zelf wel uit maakt of hij met die griet om gaat of niet. ik zelf snap het even niet,hij mocht toch geen contact meer? moest haar blokkeren enzo? was toch duidelijk gezegd. het eindigde dus in relatie over en uit. en dan komt het: hij gaat nu mijn dochter dus overal de schuld van lopen geven ter wel hij zelf de boel om zeep heeft geholpen. ik heb er geen goed woord voor over,ik ben echt pislink! de geloofwaardigheid van zijn huilen en spijt is ver te zoeken. boos heeft me dochter foto's verscheurd en verwijderd van d'r I-pad en de cadeautjes van hem in een doosje gestopt(ze had de armband eigenlijk kapot willen knippen). hij is over duidelijk blind voor het goede wat hij had en laat zich nog steeds in me het slechtste wat er rond loopt op deze aarde,hij stelt me diep teleur dat hij me dochter zo behandeld en dan zich schuilt achter rust nodig en slechte cijfers op school. nee,je heb gebruik gemaakt van een vriendin om er meer bij te horen op school,je heb me dochter gebruikt in de hoop je eigen imago wat op te krikken met een vriendin. zo zie ik het. die griet heeft je waar ze je hebben wil maar mocht je wakker worden en beseffen wat je heb gedaan,dan kom je er te laat achter,nee je was er achter maar heb geen bal geleerd van je fouten. ik heb zelf ook nog wat trucjes achter de hand en zonder er over te twijfelen hebben ik hier wat mee uitgehaald. ik heb geen drugs of drank nodig om dingen kapot te maken,met woorden maakt ik dingen wel kapot. tot het volgende blog ..... up-date om 18.27: op verzoek heb ik een aanpassing in het blog aan gebracht,iets waar ik niet achter sta. gezien de laatste berichten kan ik als ouder alleen dit nog zeggen dat ik het gedrag en handelen naar mijn dochter toe rond uit beschamend vind en woedend ben over de hele gang van zaken. ik ben ook niet van plan verder aanpassing nog toe te brengen. blog blijft zo als het is!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...