zaterdag 7 november 2015

veel last van me lijf

ja jullie hadden waarschijnlijk al gemerkt dat er deze week nog geen blog was verschenen,klopt helemaal. ik heb door wat problemen met me gezondheid even geen mogelijkheid gezien iets te schrijven. het is nog niets beter maar nog geen overvlieger. door het weer wat we op het moment hebben loopt het bij mij een stuk minder,het is koud en nat en me lijf voelt pijnlijk aan. iets wat ik nooit eerder had is dat ik nu wel pijn heb,vooral onderin me rug en me schouders doe veel pijn. volgende week heb ik afspraak gemaakt bij de huisarts en hopelijk wordt ik even door verwezen naar het ziekenhuis voor de reumatoloog zo dat die weer eens even de boel kan door lichten wat de reuma en de botontkalking betreft. ik hoop van harte dat er geen scheurtjes zitten in me botten door dat ik zo weinig opbouw van kalk in me botten heb. ik voel me voor het eerste in jaren niet goed en zeg oprecht dat ik nu erg veel last er van heb,tot aan pijn toe wat ik nooit eerder heb gehad. dus ik hoop snel meer duidelijkheid te krijgen als ik volgende week bij de dokter ben geweest. verder had ik deze week ook nog een herziening om door te nemen in verband met de nieuwe wet en de afkeuring van werk zo als ik die nu heb. hier voor is het ook even van belang dat ik een doorlichting krijg bij de reumatoloog zo dat ik een vernieuwd inzicht heb op me medische toestand. de verwachtingen zijn niet echt rooskleurig maar moet wel gebeuren. dit heeft weer te maken met papieren die weer nodig zijn voor me dossier. moeilijk uit te leggen, regeltjes waar we ons aan moeten houden dus doen we dat maar. nou een heel lang blog wordt het niet omdat ik niet zo makkelijk en lang in een houding kan blijven zitten. jullie weten nu wel even kort waarom het zo rustig is van mijn kant. sorry maar het is even niet anders. volgende week als ik bij de dokter ben geweest laat ik jullie wel weten hoe het verder gaat,misschien dat ik via snapchat iets kan posten. ik zal wel even kijken wat ik nog kan doen. me vriendin is deze week ook nog lang geweest,was kort maar wel heel gezellig,jammer dat ik toen ook al zo een last had van me lijf. nou ik denk dat dit even wel genoeg is,jullie weten even iets,hopelijk voel ik me snel weet iets beter en zodra ik weer iets leuks heb zet ik het online voor jullie. tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...