zondag 31 januari 2016

extra: weg privé van celebraties

oké dit is eng, zondag middag, na een paar pijnstiller geslikt te hebben voel ik me weer redelijk mens.
dus beetje surfen op internet naar leuk dingen om over te bloggen.
vraag me niet hoe of wat ik nou deed maar ik heb op eens een pagina gevonden die me toch wel de kriebels geeft. nog niet eens voor mezelf maar meer voor de mensen die je kunt vinden via deze site.
zonder enige schaamte kan je hier alle gegevens vinden van je favoriet acteur,actrice,zanger of wat je ook zoekt.
door een klein testje te doen type ik een naam in, ik krijg gelijk een huisadres in beeld, het huisnummer is nog afgeschermd met kruisjes. onder dit staat dat ik me tegen betaling kan aanmelden en zo informatie kan krijgen van telefoonnummers, email of andere informatie die je eigenlijk toch wel als privé mag beschouwen voor de celebraties.
ik schrik hier toch wel van, we kennen allemaal wel van die verhalen.
iemand is zo verliefd op zijn held of heldin dat het voor de persoon echt is, via een site als dit kunnen ze dus gemakkelijk aan privé informatie komen en hoppa ... een stalker is geboren.
laat ik even voorop stellen dat ik me niet heb ingeschreven en niet heb betaalt om verder informatie te krijgen, na een kleine controle wel ontdekt dat het adres klopt, ik doe er verder niks mee.
ben erg nuchter in die dingen en heb een goed onderscheidsvermogen  van wat echt is en wat een fantasie is. maar een beetje eng vind ik het toch wel dat dit zo maar kan.
ik kan helaas verder geen naamsvermelding doen, ik zit ook weer verbonden met regels, en omdat dit niet positief over komt voor hun ga ik niet het risico nemen weer op me vinger getikt te worden met beschuldiging van valse beschuldigingen of negatieve publiciteit hou ik dus even de eer aan me eigen. je hoeft me niet te mailen met de vraag of ik het je dan zo wil geven wat dat doe ik niet, sommige dingen moet je als privé willen beschouwen van de mensen. ik geloof niet dat er een celebratie zal zijn die me gaat mailen en er naar gaat vragen maar zou dat wel gebeuren dan, zeer vereerd met die email, zal ik het hem of haar wel geven zo dat ze het na kunnen gaan en misschien stappen ondernemen om hun privé te beschermen.( hé beetje dromen mag, gebeuren doet het toch nooit)
ik heb het o.a uitgeprobeerd met George Clooney,Angelina Jolie,Taylor Swift en me eigen favoriet Victor Webster, geen vrees ik doe er niks mee. maar ik vind het wel een eng idee dat zulke informatie tegen betaling zo maar vrij wordt gegeven, het is maar hoe verder de gek wil gaan.
laten we waardigheid houden en onze celebraties hun  privacy ook gunnen.
hun beroep is voor ons vermaak dus laten we verder geen misbruik van verkrijgbare informatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...