donderdag 28 januari 2016

paranormale middag

oké ik ben dus zo een mafkees die best wil geloven dat er meer tussen hemel en aarde is.
ik kan mezelf best verdiepen in de paranormale dingen, maar ergens trek ik een grens.
en ik heb heus ook wel ervaringen waar ik verder nooit over spreek, mensen verklaren je gelijk voor gek. sommige ding hou je voor jezelf.
hoewel zo een toekomstvoorspeller wel erg leuk is om te doen voor een keer is de uitleg die je krijgt nog al vaag, oké er zitten dingen tussen die misschien wel kloppen met verwijzingen maar 100% er in geloven is toch net te veel.
bij een toekomstvoorspeller moet je niet denken aan een madam met een glazen bowlingbal, dit was er een die werkte met tarotkaarten, leuk spul heb zelf ook zo een setje om thuis mee te spelen.
bij binnen komst kreeg ik al gelijk de kriebels van haar, bij het geven van een hand als welkom kijkt ze me even aan, en maakt de opmerking "ik voel dat je een vechter ben".
euh .. ja oké, me vriendin en ik kijken elkaar even aan, wat is dit nou weer?
na een korte uitleg dat deze afspraak is gemaakt zonder verder naar personen en wat gegevens te hebben gevraagd, me vriendin knikt, klopt. ze doet dit dus met een soort blanco kaart zegt ze.
we hebben een simpele legging van 3 kaarten, verleden, heden en toekomst.
ik zal niet te ver in details treden maar in het kort: me verleden kent moeilijke tijden maar ik ben een vechter en heb me er door heen weten te slaan. hoewel sommig dingen me nog zouden achter volgen.
oké, diep na denkend, ik kan wel dingen voor de geest halen maar spreek die verder tegen haar niet uit.
het heden heeft te maken met geloof en vertrouwen. er wordt gevraagd of ik iets herken. ja, misschien. ik ben met genoeg bezig en ik zal daar vertrouwen in moet hebben en geloven dat ik me doel kan bereiken. of misschien de gezondheid van me kind, beiden kan.
ze gaat er verder niet op door, die blik van haar vertrouw ik niet, Derek Ogilvie 2.0.
dan de laatste kaart, er staan me grootste dingen te wachten, een complete om gooi van me leven die alleen maar positief zijn voor mezelf. ook een kleine waarschuwing niet te grote stappen te nemen voor dat dit doel er is. Wat moet ik hier nou weer mee?
ze kijkt me aan, tenminste zo lijkt het, ze kijkt eerder langs me heen als of zij iets ziet wat ik niet zie.
ze kijkt me nu wel aan, en zegt of ik me bewust ben van het gezelschap van 3 mensen, 3 die veel beteken voor mij. euh ... me ouders en me opa mompel ik, ze knikt en er verschijnt een glimlach op het gezicht. wat nou weer?
ze pakte me hand en zegt dan: "je moet dingen los laten en meer vertrouwen hebben in jezelf. zij zullen altijd aan je zijde waken en die kleine stem in je hoofd leiden. geloof in wat je doet en met kleine stapjes zal je je doel bereiken en misschien nog wel meer dan dat je had gehoopt.denk niet in maanden maar in jaren." even kijkt ze me aan en zegt dat binnen nu en drie jaar er veel gaat veranderen voor mij.
wat ze dan zegt doet me schrikken: "je hoeft je niet schuldig te voelen,je had niks meer kunnen doen."  oke zij voelt dus duidelijk dingen aan net als ik maar om nu een keer via een andere die bevestiging te krijgen!
later na dat ze kaarten heeft gelegd voor me vriendin legt ze uit dat ze meer een paragnost is die soms via de tarotkaarten leiding zoekt op antwoorden die onduidelijk door komen.
ik zou volgens haar zeker ook het zesde zintuig hebben maar sluit me er voor af. ze moest eens weten.
eenmaal weer buiten moeten we er wel om lachen, dat met die kaarten neem ik met een grote korrel zout, dat is al je horoscoop, koeien met gouden hoorns die je nooit tegen komt.
wat ze zei over schuldgevoel is iets wat me wel doet twijfelen of zij nou nep is of echt. ze wist niks van mij verder dus hoe kan zij weten dat ik me ergens schuldig over voel of dat ik dingen moet los laten? de rest van de kaarten, ik heb nog even zicht, 3 jaar voor dat we weten of dat klopte, hoewel ik zelf me twijfels heb dat dit wel klopt. maar wel een leuke middag met me vriendin gehad, we sluiten af bij McDonalds. super leuk zo een middagje bij een paragnost/tarotkaart legger.
tot het volgende blog ......





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...