woensdag 13 januari 2016

welkom facebook en google+


de titel klinkt wat vreemd want echt nieuwe zijn de sites van facebook en google+ niet.
ze bestonden al maar waren een zijlingse site van mijn persoonlijk pagina.
sinds gisteren is dit veranderd en hebben beiden een eigen weblink zo dat ze makkelijk te vinden zijn.
wat kun je op deze pagina's vinden? beiden vertonen eigenlijk wel het zelfde alleen is het ene van facebook en de andere van google+, deze pagina hoorde al bij het scoozie-mouse,blogspot maar deed er niet zo veel mee.

beiden bevatten een link naar een weblog wat je kan lezen via het weblog en verder plaats ik er nieuwsflitsen van dingen die gaan gebeuren of andere dingen die betrekking hebben op het weblog.
dit is voor mij een mooi punt om meldingen te doen zonder daar een heel weblog over te schrijven en jullie toch op de hoogte kan houden van gebeurtenissen.
zeker nu het weblog word aan gevuld met een verhalenserie rond het dorp Cottonshall.
via snapchat plaats ik scoops hier over en sommige zullen dus ook worden geplaatst worden via facebook en google+.
daar naast plaats ik via twitter ook berichten, twitter is zo wel persoonlijk als verbonden met het weblog. dit geld ook voor instagram, persoonlijk maar soms verwijzingen naar het weblog.
ik ben erg blij dat ik me weblog steeds meer heb kunnen uitbreiden, ik werk nog harder er aan om de kwaliteit er van te verbeteren met blogs van persoonlijke aard maar ook grappige blogs of iets wat actueel op onze aardbol gebeurd. en zo als altijd, het geheel mijn eigen stijl van schrijven, me eigen visie op zaken.
beiden sites hebben de mogelijkheid om aan te vinken dat je de pagina wilt volgen, maar je kan op het weblog zelf  aan vinken om te volgen.
hier vind je de links naar de sites.
facebook: www.facebook.com/Scoozie-mouseblogspot
google+: google.com/+Scoozie-mouseBlogspotNl

jullie als bezoekers wil ik bedanken voor jullie aandacht voor scoozie-mouse.blogspot.
vragen of suggesties zijn altijd welkom,contactgegevens op sites terug te vinden of laat een berichtje achter op de site. op de sites is dit vrijblijvend altijd mogelijk via het weblog moet je volgend zijn om dit te kunnen.
tot het volgende blog .......

voor het geval de vraag komt nog een kleine opmerking.
via google heb ik ook de beschikking over een you tube kanaal voor het weblog,deze wordt eigenlijk niet zo gebruikt. of dit in de toekomst wel gebeurd?
zou er niet op rekenen, ik ben meer een schrijver als iemand die vol in beeld wil met een vlog.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...