donderdag 18 februari 2016

ghosthunting uitdaging

ik heb een grote voorliefde als het aan komt op paranormale dingen. syfy is bij voorkeur mij top zender, die zenden namelijk best veel programma's uit die met dit onderwerp te maken hebben.
ik wil mezelf geen ghosthunter noemen en ik ben waarschijnlijk maar een amateur maar ik vind het wel leuk om te doen, het materiaal wat ik gebruik is simpel een ghostbox en de camera van me telefoon.
ik heb dit gedaan om dat ik per mail een uitdaging kreeg dit te doen, nou ik heb het gedaan en ik schijf het aan niemand door! dit soort dingen zijn geen spelletjes, ik ben bij daglicht gegaan en niet toen het donker was. dit zou ik misschien wel doen als ik met een team samen zou zijn die er iets meer van weten als ik en ook meer ervaring hebben in waar ze mee bezig zijn.

helaas zijn de beelden van het kerkhof hier in Sint Philipsland door technische problemen verloren gegaan maar die van Anna Jacobapolder heb ik nog wel.
beiden keren was me dochter bij me, zij is ook zeer geïnteresseerd in de paranormale dingen.
bij Sint Philipsland hadden we wel een paar persoonlijk ervaringen, zo bleef ik bellen horen rinkelen terwijl er nergens iets was te vinden met belletjes. toen we een graf voorbij liepen was heel duidelijk hoorbaar via de box dat een stem zei: ik praat tegen je. en we schrokken beiden toen we op een graf een kat zagen liggen maar dit bleek een stenen beeld te zijn die wel heel echt leek.



het kerkhof in Anna Jacobapolder is voor mij bijzonder omdat mijn moeder er begraven ligt en ook me opa en oma en wat andere familie( terug te horen in het filmpje)
omdat er op dit kerkhof grafruiming word gehouden in de loop van dit jaar was dit een plek waar ik toch ook graag eens wilde zien wat ghosthunting hier oplevert.
de geluidsopname die ik los heb gemaakt hou ik voor mezelf omdat daar meer persoonlijk gerichte dingen op stonden. voornamelijk dat ik rustig moest doen en iets over dat het goed was, wat er goed is heb ik nog niet achter haalt.
Canada hoorde ik vaak worden genoemd en hel duidelijk bij een graf dat ik weg moest gaan.
op een bepaald moment hoorde ik duidelijk rommelen als of iemand tussen de bossen kwam aan lopen, me dochter was op dat moment aan de andere kant van het kerkhof dus zijn was het niet.
wat het ook was, ik heb niks terug kunnen horen op de band maar wat het ook was ik ben er op dat moment erg van geschrokken.
ik vraag me toch wel af wat het is geweest en misschien dat ik nog eens terug ga om te kijken of ik iets meer kan achter halen.

ik vond het best leuk maar ik ga daar dus s'nachts zonder behoorlijke begeleiding niet naar toe.
ik ken me grens en die hou ik lekker aan. de paranormale wereld is geen spelletje zo vele misschien denken, wees dus voorzichtig en brand je vinger niet aan onwetendheid voor de lol of omdat het zo lekker spannend is!
tot het volgende blog .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...