dinsdag 23 februari 2016

laptop dood .. snik snik

de ramp die je kan hebben is dat je laptop het begeeft. nou daar weet ik alles van.
op klungel manier schrijf ik nu via me tablet even dit blog en dat gaat niet makkelijk, het is mezelf even behelpen maar goed.
een geluk dat veel van me werk veilig stond op een usb-stick dus dat is wel even een opluchting.
me foto's had ik er ook op dus dubbel opgelucht, die van de laatste maanden die stonden nog op me telefoon dus die hou ik er nog even.
na kort overleg is de kosten van het maken het oude beestje niet meer waard. voor rond de 400 euro heb ik al een nieuwe dus even een videokaart en motherboard vervangen laten we voor wat het is en hoop ik snel even een andere laptop te scoren.
na ruim 6 jaar dienst is het over en uit met me laptop, rust in vrede.
omdat ik al een paar blogs via het de site had opgeslagen staan kan ik intussen door met bloggen en voor de gene die het online verhaal aan het volgen waren, die hoeven ook niet bang te zijn.
a,s zondag komt het laatste deel gewoon rond 10 uur Nederlandse tijd online. ook deze stond al uitgewerkt en klaar.
voor het volgende verhaal moet ik echt even wachten tot ik weer een laptop of andere computer ter beschikken heb voor ik dit verder kan gaan uit werken. me idee voor het vervolg staat op papier.
het is even ongemakkelijk maar op eens is zo een tablet toch wel even handig.
ik probeer zoveel mogelijk nu maar hier op te doen, kost iets meer tijd maar het gaat vast goed komen.
we houden de moet er in en we werken vrolijk door op een klein vierkant schermpje met een toestenbord die soms dingen geeft die ik niet wilde, terug en herstellen en uit eindelijk komen we ook daar uit waar we wilde zijn.
hou me blog dus gewoon in de gaten, nieuwe dingen komen wel online, alleen kost het even wat meer tijd.
zondag dus gewoon het laatste deel van oude liefde, nieuwe kansen.
tot het volgende blog.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...