dinsdag 9 februari 2016

verschrikkelijk tatoeëringen

een tijdje terug heb ik al verteld dat ik een tatoeage wil laten zetten maar je wil wel dat dit netjes word gedaan niet al een lelijk plekje op je lichaam staat, je zit er wel aan vast voor de rest van je leven.( oké er zijn oplossing om van je lelijke tatoeage af te komen)
in mijn zoektocht naar de geschikte tattoo shop zoek je op internet en je komt daar behoorlijk missers tegen, je moet er toch niet aan denken dat je dat overkomt, je bent letterlijk voor het leven getekend.
ik heb hier eens een paar voorbeelden voor je.

wat moet het eigenlijk voor stellen? een draak? misschien een salamander?
sorry maar dit is wel erg slecht werk wat is afgeleverd.
als iemand zou vertellen dat me neefje van 4 dit heeft getekend zou ik het geloven ook.
geef toe dit is toch kleuterwerk en slaat de kunst van tatoeages volledig mis.
degene die dit heeft gezet mag wel eens een cursus tekenen gaan volgen.




                
pringles wie kent ze niet, lekker onder uit op de bank met zo een bus op schoot, genieten van een film.
als fan kun je misschien maf genoeg zijn om het logo op je lijf te tatoeëren maar deze valt toch in de categorie mislukt.
een geluk: je broek bedekt deze tattoo, alleen in de zomer is het misschien wat lastiger.
we hebben weer een leerling voor de tekenschool gevonden.





nee, ik was geen fan van pikato, hoewel het wel een grappig figuurtjes is.
maar deze heeft toch iets te veel lichtflitsen gehad denk ik.
wat is dit? pikato die tot gremlin muteert? het ziet er nog niet een grappig uit.
maar je zit er dus wel je levenslang aan vast.







en dan de absolute ergste mis van allemaal die ik heb gevonden.
wat heeft Freddy ooit misdaan om zo vereeuwigd te worden op iemands arm als tatoeage?
het ziet er echt niet uit, hoe erg dat je aan zo iets als dit dan vast zit.
nee, sommige mensen in de wereld van de tatoeëringen kunnen beter stoppen want hun tekenkwaliteiten zijn beschamend.



misschien dat het ik maar eens moet gaan zoeken naar de voorwaarden van tatoeëerder zijn of dat er ook speciale scholing is voor deze mensen? en daar een blog over schrijven.
dat je goed of zelf uitblinkt met tekenen lijk me een van de logische dingen.
ik sta nog steeds achter me besluit, ik laat nog steeds me puntkomma zetten (zie blog tattoo).
maar als je dit ziet bedenk dan goed wat je laat zetten en door wie, laat niet de eerste de beste hansworst zijn gang gaan maar laat je goed informeren over de kwaliteiten die worden geleverd.
ik zelf heb nu een paar shops gevonden in de buurt die mij wel goed over kwamen. 
het is nu een beslissing waar ik het laat doen en door wie.  het is nog even het overwegingen waard. het is tenslotte geen plakplaatje.
kijk eens rond op internet, er zijn genoeg programma's over tatoeëringen, de meest bekende denk ik is wel LA Ink met Kat von D (bij tlc).
hier in Nederland hebben we op dit moment Ink Master: the next tattoo artist, dit word op rtl 5 vanaf 17.30 uitgezonden op zaterdag.
tot het volgende blog .......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...