dinsdag 1 maart 2016

nagels knippen

al een tijdje loopt ons hond met te lange nagels.
omdat ze ook niet helemaal lekker in haar vachtje zat hebben we nog even gewacht om haar nagels te laten knippen.
sinds kort hebben we hier een trimsalon waar ik ook de eigenaar van ken.
voor Isa bij ons is gekomen was hier haar thuis.
ze is gediplomeerd voor de vaardigheden en bied dus nu sinds kort bij haar aan huis de dienst aan voor de verzorging van je hond of kat.
hoewel onze Isa er overduidelijk niet blij mee was toen haar nagels werden geknipt moest ze er toch echt aan geloven vanmorgen.
bij het in de auto stappen was ze nog erg blij, duidelijk de indruk dat we naar de zeedijk zouden gaan.
maar toen ik stopte bij het juiste adres was ze er toch al iets minder van overtuigt dat het goed was en wilde niet echt de auto uitkomen.
de eigenaar van de trimsalon ken ze dus dat zou toch goed moeten zijn?
hoewel het een bekend gezicht was is ze niet blij dat haar nagels worden geknipt.
bij binnenkomst was ze nog wel blij bekende gezichten te zien maar eenmaal op de tafel was de lol er snel van af en wilde wel heel graag weg.
helaas maar de nagels moeten echt geknipt worden meid, dat zal toch een stuk makkelijk zijn met lopen voor je en dan loop je misschien ook weer wat vlotter door, hoewel? lopen? nee, slapen en eten ligt meer in haar straatje.
gelukkig verliep het vlot en waren we klaar. een snoepje kon ze toch niet waarderen want ze nam het niet aan. schijnt normaal te zijn volgens de eigenaar, doen alle honden.
natuurlijk is nagels knippen niet het enige wat ze doet.
je kan er voor meer dingen terecht, je kan er ook terecht om je hond te laten wassen en knippen ( de vacht) maar je kan er ook met je kat naar toe.
nu zie ik onze Frodo daar nog niet zo snel belanden maar je hebt nu eenmaal bepaalde raskatten die geplukt moeten worden en voor dat soort dingen kun je ook bij haar terecht.
hier staat een kaartje van haar salon, je kan dus zelf even contact met haar opnemen als je meer wilt weten over wat ze allemaal te bieden heeft.
in verband met privacy heb ik het adres even weg geveegd.
maar nogmaals als je meer wilt weten neem dan met haar contact op, zij legt graag aan je uit wat ze jouw huisdier kan bieden.
ik ben heel blij dat Isa haar nagels weer geknipt zijn en als het weer nodig is meld ik me weer aan.
wij zijn heel blij met deze nieuwe trimsalon in de buurt. hoewel onze Isa daar misschien anders over denkt.
tot het volgende blog......






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...