donderdag 7 april 2016

kattenlogica

heb jij een kat of misschien heb je er wel meerdere.
ik zelf heb er nog 2 (ik had er 4 maar heb er van twee op korte tijd afscheid moeten nemen omdat dat het beste was voor de beestjes, onnodig laten lijden wil ik niet en hoe zeer het me ook pijn en verdriet doet, dit was het beste)
wel eens gezien dat ze soms van die idiote dingen uit halen of  misschien heb je een lekker plekje voor ze gemaakt en liggen ze steen vast in houding die juist niet comfortabel overkomen.
ik heb hier een paar van die lekker maffe kattenlogica moment voor je op rij gezet.

tja wat kan je hier nou van zeggen?
een kat die gewoon erg lui is? ziet er niet echt comfortabel uit om zo te eten.
maar goed, beestje heeft er duidelijk een andere gedachten over.
mijn katten heb ik dit nooit zien doen maar me hond wil soms ook wel eens gemakkelijk zijn kont parkeren terwijl ze haar bak leeg slobbert.






deze heeft totale maling aan het voedingssysteem.
zo in het begin als de silo nog vol is gaat het nog maar ben toch wel benieuwd hoe deze het gaat doen als de silo minder vol is?
ach, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!










yup, deze ken ik zelf ook.
er staat een grote bak met water waar ze zo uit kunnen drinken en nog heb je erbij die bij de kraan gaan zitten.
er op tikken zo dat er druppels uit vallen of gaan zitten miauwen zo dat je de kraan voor ze open draait.
waar staat die bak dan nog voor op de grond? o ja de hond wil wel gewoon uit de bak drinken.











mandjes aan de kachel, mandjes op de grond, en van die klim/krabpalen en wat doet je kat?
kruipt in de lege doos van het boodschappen doen!
ja heel herkenbaar.
vooral als ze doosje nemen die kleiner zijn als ze zelf.










?? deze is toch wel erg vreemd maar ook grappig.
blijkbaar ontgaat hier bij het beestje dat hij/zij zo naar buiten kan.
toch nog door het kattenluik, blijkbaar is het dier zo gewent om door het luik te gaan dat de open staande deur hem/haar even ontgaat.
wel erg grappig om te zien.









natuurlijk zijn er nog veel meer grappige dingen te vinden.
google het maar eens, erg lachwekkend wat je kan vinden. katten kun soms zo lekker idioot grappig doen.
katten kunnen soms van die momenten hebben dat je niet meer bij komt van het lachen.
ik heb er zo een die kan op eens in een kong fu houding gaan staan, rond kijken en dan als een raket afgeschoten worden. als een idioot vliegt hij door het huis en ploft vervolgens neer op de bank.
ze kunnen je soms ook met van die bepaalde blikken aan kijken, als of je iets verkeerd doet.
ik heb zeker veel plezier van me beestjes, het gemis van onze Purk en Dino is bij de 2 overgebleven katten wel opgemerkt, toch even zoeken naar hun.
voor ons is het ook wennen, me dochter is opgegroeid met Purk en valt haar heel zwaar.
ook Dino was totaal onverwachts, onze harige furby.

tot het volgende blog ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...