maandag 18 april 2016

out of order!

nou daar lig je dan op je bed met last van je rug en je nek, me dochter trouwens ook.
we hebben toch nog wel wat problemen van ons auto ongelukje zo achter af.
als of dat niet genoeg is heb ik er nog een flinke infectie bij gekregen die ze de naam "wondroos" hebben gegeven.
maar het is absoluut geen pretje. gisteren hebben sommige van jullie wel gemerkt dat om 10 uur niet het laatste deel van het verhaal online stond, dit kwam omdat ik op dat op dat moment nog in het ziekenhuis was.
deze is later op de dag wel online gekomen, sorry voor het ongemak, maar me gezondheid ging even voor.
ik voel me niet echt super en heb nog nooit zo lang op bed gelegen en nog slapend ook.
met soms wel meer dan 40 graden koorts en veel pijn in me been lig je dan te baden in je zweet, het schijnt en fase te zijn waar ik door heen moet, me been ziet er niet uit.
ik bespaar jullie de ellende door er geen foto van te plaatsen.
ik hoop snel weer meer mans te zijn maar ik vrees dat voor deze week het weblog even stil staat, ik ben in geen staat om me zelf voor een paar uur achter een computer te hijsen en even een paar weblogs uit me mouw te schudden. sorry maar het is even niet anders.
zelfs op dit moment voel ik me temperatuur weer stijgen. ik hoop op jullie begrip en zal zo snel ik me weer fit genoeg ben iets online plaatsen, als het een beetje wil vlotte misschien eind van deze week als, maar ik beloof niks. via twitter en instagram probeer ik nog dingen de posten maar ook dat is niet veel.


tot het volgende blog ... als ik weer beter ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...