vrijdag 22 april 2016

postcrossing: deel 3

oké, voor de derde week is dit postcrossing.
hoewel ik dit eigenlijk voor de woensdag gepland heb staan loopt het deze week dus door omstandigheden even anders. vandaar dat er wel een postcrossing is alleen nu even op vrijdag.

voor wie nog niet duidelijk is wat postcrossing nou is heb ik hier nog een keer de link gezet naar het blog met alle uitleg of dit nieuwe item op het weblog:

http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/04/postcrossing-deel-1.html


goed! inmiddels heb ik het nieuws ontvangen dat de kaart van vorige week die naar Duitsland zou gaan is aan gekomen.
Na 5 dagen en 304 km mocht de ontvanger van deze kaart hem van zijn deurmat oppakken.
helaas is na twee weken de eerste kaart die naar Rusland ging nog niet op zijn bestemming aangekomen.
en ik begin me dan ook af te vragen of dit ooit gebeurd? zou dit misschien komen omdat het toch al niet zo lekker loopt tussen Nederland en Rusland van uit politiek oogpunt?
nou ja, we wachten af en hopelijk komt het kaart toch ooit nog een keer aan.


we gaan door met deze week en ik heb weer een kaartje geschreven voor iemand ergens op deze wereldbol.
en deze mag een aardig reis gaan maken want hij gaat naar de USA toe, Chicago om precies te zijn.
en de afstand is 6610 km. ik denk ook niet dat deze volgende week op plaats van bestemming is.
hoe lang het ongeveer kan duren kan ik niet zeggen, er staat niet echt aangegeven op welk tijdvlak er gerekend moeten worden.
het wordt in ieder geval wel post die mag gaan vliegen en ook in Amerika kennen ze op het moment erg strenge controles bij de douane.
wat ook best te begrijpen is.


na 3 weken nu bezig zijn met postcrossing heb ik zelf nog niks ontvangen maar dat gaat vast wel goed komen. je weet niet waar een kaart vandaan moet komen.
we houden er de moet in en gaan vrolijk verder met kaartjes naar mensen over heel de wereld.
en ja eerlijk is eerlijk ... er is toch niks leukers als een kaartje. daar wordt iedereen toch blij van.


tot het volgende blog .....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...